Jak trénuju : střídám vršek a spodek těla

Jak trénuju : střídám vršek a spodek těla.. pokaždé kladu důraz na nějakou partii (Vrch – ramena, prsa, záda, tri+bi), ale ostatní se stále procvičí…měním také intenzitu a nezenu se bezhlave za vyhorenim… vysledky a dopad na zivot jsou nezpochybnitelne.. Jedu prakticky jen složené cviky, tedy ty, kde se zapojuje více kloubů, svalů, partii, jádro těla. Naopak těm izolovaným, vsedě apod. se snažím vyhýbat. //// Příklad tréninku vrsku s nenápadným upřednostňením hrudníku ///
nebudu psát nic k cvikům, technice, to jindy. – rozehřátí, dynamické procvičení

Benchpress – tlaky na lavce – hrudník, ramena, triceps, i lats – nejkomplexnější cvik na vršek těla, podle úchopu cílíte přesnějí, doporučuju rozložit nastejno (tyc k hrudni kosti, lokty cca 45st)
Kliky na bradlech neboli Dipy – hrudnik, triceps ,ramena . perfektní cvik chyba ho necvicit, co k tomu dodat, –
Pullover – tah napric – genialni urputny cvik stare skoly jak na zada, tak hrudnik, zvetsuje i jeho kapacitu, mensi vaha muze protahovat, cvicim stale 😀 –
Kolečko rolování vkleče – abs rollout – super vec, ramena, záda, bricho, jadro, díky zpevneni a zatnuti vlastne cele telo dostane zabrat, dobry finisher tréninku
protazeni a zklidneni
sami vidite ze se projede cely vrsek. dalsi 2 treninky pak dorovnam ferove zada a ramena.
doporucuju holkam i klukum bez rozdílu…a to jak tem co hubnou, zpevnuji (cviceni+mene jidla), tak tem co chcou pribirat svaly a hmotu (cviceni + vic jidla). – cyklickyma sportama nic podobneho nedokazete… teoreticky kdyz byste jeli treninky aspon 3x tydne podle me a meli pevnou vuli a drzeli jidlo a jakoustakous zivotospravu, tak je to ve vasich rukach a uvidíte po 3 mesicich vysledky jak vidle, nic vic v tom neni fakt☺ ale v dnesni dobe u neceho vydrzet je tezsi nez se muze zdat
Tak sportujte, hlavne se hybejte, ale pokud mate radsi chlast, mastny zradlo a svoje varhanky, tak si dejte poradne do futralu, kazdej at si dela co chce 😀 cus🥁👊

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *