Floor press – tlak na zemi

Tlakový cvik, který můžete zařadit jako změnu oproti benchpressu. je to vlastně to samé, jen máte pro lokty stopku na zemi (loket nejde pod úroveň ramena), cvik je tedy šetrnější pro ramena a rozhodně na něm nedáte tolik jak na lavici. Ani to prosím nezkoušejte :-p

Technika
  • Úchop a šířka úchopu stejně jako u benche
  • Stejně tak úhel mezi lokty a tělem
  • Začátek natažené paže
  • VRCH ZAD A HLAVNĚ ZADEK ramen zůstávají v kontaktu s podlahou.
  • I ZDE NEZAPOMEŇ NA OBLOUK TĚLA
  • Podlaha zastaví tvůj pohyb dolů
  • Předloktí jsou vertikální kolmice k zemi.
  • A pěkně nataženou paži neproplou, ale nataženou.
  • Rozsah pohybu je daný.
  • Nedá se odrážet činka od hrudníku protože lokty nejdou pod lavici. To je dobře.
  • Kolena nahoře to je stabilnější
  • Kontrolovaný pohyb
  • Dotyk a tlak zpět. Pravidelný rytmus
  • Můžeš dát i stopku a vyčkat u země a poté silově
Tagged with:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Rolovat nahoru
Získejte registraci domén s tld .online, .space, .store, .tech zdarma!
Stačí si k jedné z těchto domén vybrat hosting Plus nebo Mega a registraci domény od nás dostanete za 0 Kč!
Objednat