Farmářská chůze

ℹCo to je

Bezvadný silový komplexní cvik ze staré školy nejen pro silný a zdravý střed těla, kdy jde o vzpřímenou chůzi se závažím v rukou po stranách těla.. cvičit se dá všude

👊Benefity
Díky zapojení většiny svalů se cvičí celé tělo, lépe se tak pálí tuky a zrychluje metabolismus, získáte lepší kondici. Trapézy polezou jak v Batman vs. Superman, předloktí, zápěstí a úchop enormně zlepšíme. – lepší držení těla a postoj, vyprsení se, srovnání a “odhalení” ramen, zvýšení 😀
– kompenzace sedavého a krčivého stylu života xD

⌚Kdy
Nejlépe zařadit do intervalovych, či na konec klasického silového tréninku, např můj případ. Raději pod zátěží pořádnou chůzi na pana farmáře, než běžet x desítek minut konstatně, nebo 3×15 sklapovaček what the hell, to už je tělo adaptované a efektivita klesá a zapojené svaly v rámci celého těla nic moc.
Lépe po tréninku vršku, horních částí těla. U spodku nevýhoda v narušení regenerace po těžkých cvicích jako je dřep, tah. Ale v rámci středních vah je to jedno.

🎬Provedení
1) Zvedneme jednoručky (s rovnýma zádama), váhu prakticky co půjde
2) pohled vpřed, vypneme hrudník, ukážeme ramena, fatálně zpevněný střed těla, jsme celou dobu vzpřímení i když nás to nutí jít do předklonu
3) posuvným malým krokem se pohybujeme vpřed, pravidelné nádechy, výdechy, klidně přehnaně a používat břicho
4) zatáčení a otáčení ne přes patu jedné nohy, ale udělat oblouček, to je jasné !!
5) formy použití
čas chůze/odpočinek
vzdálenost/odpočinek
chůze do selhání
lze měnit : dobu odpočinku a váhy, zlepšujte se ! pomalejší pohyb, větší váha, víc kroků, delší doba !

☠Chyby :

– velké kroky, spěch
– povolené svaly těla, zapojuje se jich většina, potřeba stálé napětí, držet urputně po dobu cvičení
– pomahani rukama, ty jsou jen pasivní, natažené.
– malá váha

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *