Budování paží

Pokud posilujete kondičně, jako většina cvičící populace, jsou následující rady pro trénink paží přímo pro vás ! Nebudu opakovat principy proč jsou takové treninky dlouhodobě lepší jak pro svaly, tak spalování a hlavně jsou co? komplexnější! 😀 proto méně keců a jdem na to
/
platí pro obě pohlaví !!
/

NE !!!
❌1x týdně zvlášť jen partie ruce
❌dlouhý trénink s malými váhami, ❌pumpovačka, ❌bicepsové zdvihy ve stojanu na dřepy
❌jen samé izolované cviky, žádné compound složené komplexní ❌většina cviků vsedě, to nemůžu vidět
❌špatná technika,švih, kyvadlo, houpání, prohla záda ❌tukání činek o sebe, ztráta tenze
❌zbytečně velká váha u malé izolované partie ❌upřednostňování bicepsu před tricepsem
❌myslet si že zhubnu na ruce cvičením rukou
___
//// ANO !!! ✔ zasáhnout paže 2-3x týdně v rámci tren.jednotek
✔technika provedení je nejdůležitější ✔masivní těžké komplexní cviky – tahy a tlaky, seznam na konci !!⬇
✔ 80% Přítahy, tlaky, kliky 20%stroje a izolace ✔u komplexů nebát se větší váhy ✔supersety ✔progresivní zlepšování, přidávání zátěže ✔upřednostnit i paže jako první v některé dny vašeho systému tréninku (já při cvičení vršku, či push/pull tréninku)
✔procítěné kontrolovane pohyby zpět, provedení silově bum

DOPORUČENÉ CVIKY
Shyby podhmatem, ale i nadhmatem
Přítahy v předklonu
Benchpress, i na úzko
Tlaky nad hlavu – military nebo push press
Kliky, kliky na bradlech, přítahy k bradě
face pull, pullover ⬅tohle jsou celkově ty nej cviky na celý vršek těla .
.
pak nějaké ty anomálie sem tam teda : Biceps zdvihy, Skull crushers franc tlaky, kladka triceps,
Hej !!! co bych dal před rokem za takový příspěvek. Sám tak cvičím, tělo jede a cítím se dobře. 🦁🦍 takove cvičení je vhodné pro sportovce, pro ty co chcou hubnout, zpevňovat, nabírat hmotu👏 dál už je to jen na každým jak s tím naloží a kdokoliv může pozorovat jaké jsou výsledky na mně a klido se zeptat👊 Čus a pohybu zdar👊

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *